vrijdag 3 april 2015

Geleide Meditatie: Ontvangen van Reiki Energie

Titel            :           Ontvangen van Reiki energie
Doel           :           Ontspanning en heling
Blog           :           Hart 4 Hart Netwerk
Datum        :           29 maart 2015

Inleiding:

Dit is een, 20 minuten durende, geleide meditatie waarbij ik op afstand Reiki energie stuur. Stel je ervoor open en ontvang de energie.

Reiki energie is een intelligente energie die zelf zijn weg vindt waar heling nodig is. Fysiek contact is niet nodig dit kan op afstand gedaan worden.  Al voel je niets dan toch zal de Reiki energie je goed doen en zijn helende werking verrichten.

Met behulp van mijn gidsen, zal iedereen die deze geleide meditatie doet van op afstand en op het tijdstip dat het jou het beste uitkomt, zal de energie naar jou geleid worden.

Drink naderhand genoeg water om de afval stoffen af te kunnen voeren.

Stel je ervoor open en geniet ervan!

Geleide meditatie:

Geleide meditatie het ontvangen van Reiki energie



Dit is een, 20 minuten durende, geleide meditatie waarbij ik op afstand jou Reiki energie stuur. Stel je ervoor open en ontvang de energie.

Reiki energie is een intelligente energie die zelf zijn weg vindt waar heling nodig is. Fysiek contact is niet nodig dit kan op afstand gedaan worden.  Al voel je niets dan toch zal de Reiki energie je goed doen en haar helende werking verrichten.

Met behulp van mijn gidsen zal iedereen die deze geleide meditatie doet, van op afstand en op het tijdstip dat het jou het beste uitkomt, de energie naar jou toe geleid worden.

Stel je ervoor open en geniet ervan!


Zorg dat je niet gestoord kan worden

Ga ontspannen op je rug liggen

Adem diep vanuit je buik in en uit

Concentreer je op je ademhaling

Wat ik ga doen is mijn handen op je chakra’s en organen leggen en daar energie naar toe sturen. Ik neem ook je benen en voeten mee. Halverwege de behandeling vraag ik of je je om wil draaien zodat ik je rugzijde kan behandelen.

Ik vertel je waar ik mijn handen plaats en laat mijn handen zolang liggen als nodig is dan vertel ik waarnaartoe ik mijn handen verplaats.

Ik plaats een kussen onder je knieën

Zachtjes wrijf ik mijn handen warm

Nu plaats ik een hand op je kruin en een hand op je buik

Nu plaats ik mijn handen achter op je hoofd met mijn vingertoppen net onder je schedel

Ik leg nu een hand op je voorhoofd en een achter op je hoofd net onder je schedel

Ik verplaats mijn beide handen naar je hals onder tegen je kaak mijn vingers naar je lichaam gericht

Ik plaats nu mijn handen op je jukbeenderen

Ik leg nu mijn beide handen op je borst

Mijn handen leg ik nu net onder je ribben op je longen

Ik leg nu mijn handen op je bovenkant buik ter hoogte van je maag

Ik verplaats mijn handen nu iets lager midden op je buik

Mijn handen verplaatsen nu naar de zijkant van je buik aan beide zijde een hand

Ik plaats nu mijn handen midden op je onderbuik

Ik leg nu mijn handen net boven je bekken aan beide kanten

Ik houd nu mijn handen boven je wortel chakra ter hoogte van je stuitje

Ik plaats nu mijn handen op beide bovenbenen

Mijn handen leg ik nu op je knieën

Ik verplaats mijn handen naar je scheenbenen

Ik pak nu met een hand de tenen van je ene voet en plaats mijn andere hand op je enkel

Nu verplaats ik mijn ene hand naar de voetzool en de andere hand aan de onderkant van je enkel

Ik pak nu met een hand de tenen van je andere voet en plaats mijn andere hand op je enkel

Nu verplaats ik mijn ene hand naar de voetzool en de andere hand aan de onderkant van je enkel

Wil je je nu langzaam omdraaien? Ga maar op je buik liggen.

……

Ik leg het kussen onder je benen bij je voeten zodat je tenen vrij liggen

Ik leg weer een hand op de kruin van je hoofd en een op je rug net onder je schouderbladen

Ik verplaats mijn hand van je kruin naar je achterhoofd, de andere hand blijft op je rug liggen

Nu verplaats ik mijn ene hand van je achterhoofd wat lager hoog in je nek
De ander hand blijft op je rug liggen

Ik verplaats beide handen op de achterkant van je schouders aan beide kanten

Nu leg ik beide handen op je rug ter hoogte van je schouderbladen

Ik verlaag mijn handen en plaats ze wat lager op je rug ongeveer in het midden

Ik plaats nu beide handen op je ribbenkast ter hoogte van je longen

Nu verplaats ik mijn handen naar je onderrug in het midden plaats ik ze

Ik verplaats nu mijn handen naar de zijkant op de zelfde hoogte

Mijn handen leg ik nu beide in het midden ter hoogte van je stuitje

Ik plaats nu mijn handen aan de zijkanten op je heupen

Ik verplaats mijn handen naar de achterkant van je bovenbenen

Ik leg mijn handen nu op je knieholtes

Ik verplaats mijn handen naar je kuiten

Ik leg mijn handen op de achterkant van je enkels

Als laatste plaats ik mijn handen plat tegen je beide voetzolen

Nu strijk ik een paar keer van je hoofd helemaal naar je voeten en schud de energie van mijn handen

Ik heb je nu een volledige Reiki behandeling gegeven

Blijf nog even rustig liggen de muziek gaat nog een tijdje door

Het geeft niets als je in slaap bent gevallen of als je niets hebt gevoeld of maar ten dele. De energie zal haar werk doen.

Drink genoeg water om je afvalstoffen te lozen.

Ik bedank je dat je deze geleide meditatie hebt willen doen.

Je kan deze zo vaak doen als jij dit wenst

Bron muziek:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten